Näin parannat verkkokaupan konversioprosenttia, osa 1
Jos sinulla on verkkokauppa, tavoitteesi on aina myydä enemmän. Tämän artikkelin avulla parannat verkkokauppasi konversioprosenttia.
Jos sinulla on verkkokauppa, tavoitteesi on aina myydä enemmän. Tämän artikkelin avulla parannat verkkokauppasi konversioprosenttia.
Verkkokauppa ei ole koskaan valmis. Verkkokaupassa on aina jotain, mitä voi testata, kehittää ja sitä kautta parantaa sekä tehostaa. Lue tarvittavista toimista verkkokaupan julkaisun jälkeen!
Haluatko parantaa verkkokauppasi konversioprosenttia ja myydä enemmän? Lue tämä artikkeli, josta saat yli 15 vinkkiä konversioprosentin parantamiseen!
Tämän artikkelin luettuasi tiedät, miten mikäkin väri vaikuttaa ihmisiin sekä miten eri värit vaikuttavat verkkokaupan konversioon!
Potentiaalinen asiakas saapuu verkkokauppaasi, selailee vähän ja lisää tuotteita ostoskoriin. Seuraava vaihe on tietenkin ostaminen. Kuulostaa todella yksinkertaiselta, mutta on monta asiaa, jotka voivat mennä pieleen.
Ihmiset etsivät Googlesta tietoa, tuotteita ja palveluita. Jos haluat saada nettisivuillesi enemmän kävijöitä, on klikkausprosenttisi parannuttava. Miten saadaan parempi klikkausprosentti? Lue artikkelista vinkkimme!
Tästä artikkelista löydät hyviä tilastoja tuotearvosteluista ja niiden vaikutuksesta hakukoneoptimointiin. Saat myös tietää, miksi negatiivisetkin arvostelut ovat arvokkaita.
Olet perustanut verkkokaupan, luonut tuotteita ja myynytkin jonkin verran. Myyntisi ei kuitenkaan nouse, etkä tiedä mitä tekisit? Lue 6 vinkkiä parempaan verkkokauppaan!