Näin merkkaat kaikki viestit luetuksi Gmailissa

Näin merkkaat kaikki viestit luetuksi Gmailissa

Julkaisimme aiemmin artikkelin, kuinka Gmailiin saa lisättyä toisen sähköpostiosoitteen.

Tuon artikkelin jälkeen olemme saaneet viestejä, joissa kysellään Gmailin käytöstä. Useimmiten vastaan tulee kysymys, että ”Miten saan merkattua kaikki viestit luetuksi Gmailissa?

Tämä artikkeli antaa kysymykseen selkeät ohjeet kuvien kera!

Eikö sinulla ole vielä yrityssähköpostia? Jos tilaat palvelintilan meiltä, saat samalla yrityksellesi myös sähköpostilaatikot oman domainisi päätteellä. Jos esimerkiksi kotisivujesi domain on yrityksesi.fi, tällöin sähköpostilaatikot voisivat olla muotoa [email protected] tai vaikka [email protected]

Vaihe 1

Kirjaudu Gmail-tilillesi osoitteessa https://www.google.com/gmail/

Vaihe 2

Kirjoita ylhäältä löytyvään hakukenttään is:unread

Tällä saadaan haettua Gmailin sähköpostilaatikosta kaikki lukemattomat viestit.

Vaihe 3

Seuraavaksi klikataan kuvassa näkyvää pientä nuolta ja sen alta ”Kaikki”-nappia.

Vaihe 4

Nyt kaikki sivun lukemattomat viestit ovat valittu. Jos haluat valita kaikki lukemattomat viestit, jotka Gmail-sähköpostilaatikostasi löytyy, klikkaa kuvassa näkyvää ”Valitse kaikki tätä hakua vastaavat keskustelut”-nappia.

Vaihe 5

Nyt, kun olet valinnut kaikki lukemattomat viestit, klikkaa kuvassa näkyvää ”Lisää”-nappia, jolloin alasvetovalikko aukeaa. Klikkaa alasvetovalikosta ”Merkitse luetuksi”-nappia ja kaikki lukemattomat Gmail-viestisi ovat nyt merkattu luetuksi!

Yhteenveto

Tässä oli lyhyt ja ytimekäs tapa, jolla saat kaikki lukemattomat Gmail-sähköpostisi merkattua luetuksi.

Tilaa WordPress-sivustollesi ylläpito. Tarjoamme WordPress-sivuston ylläpidon alkaen 20 € kuukaudessa! Kaksi henkilöä auttamassa toisiaan sekä WordPress-logo taustalla.
Tilaa WordPress-sivustollesi ylläpito. Tarjoamme WordPress-sivuston ylläpidon alkaen 20 € kuukaudessa! Kaksi henkilöä auttamassa toisiaan sekä WordPress-logo taustalla.

Artikkelin kirjoittaja:

Miikka Joki

Olen toiminut yrittäjänä vuodesta 2015 alkaen. Intohimoni on data ja verkkosivujen optimointi. Minuun ollaan yhteydessä, kun WordPress-sivustolla on ongelma, yritys haluaa lisätä myyntiä tai kehittää verkkosivujaan. Vuonna 2019 perustimme yhdessä Henry Moilasen kanssa Mainostoimisto Sitrusmedian.

Vahvuuteni: digitaalinen mainonta ja markkinointi, optimointi, kotisivut ja verkkokaupat.

miikka.joki(at)hakukonemestarit.fi

Puh. 044 239 6296

*Osa tämän sivuston linkeistä on ns. affiliate-linkkejä eli kumppanilinkkejä. Linkin kautta tehdyistä tilauksista tämä sivusto voi saada rahallisen korvauksen, mutta asiakkaalle linkin käyttämisestä ei tule yhtään ylimääräisiä kustannuksia. Usein affiliate-linkin kautta saat jopa alennuksen palvelun normaalista hinnasta.

Heräsikö kysyttävää?

Lähetä meille viestiä tai soita. Kysyminen ei vielä maksa mitään, eikä velvoita sinua mihinkään.