Markkinoinnin kuumimmat trendit vuonna 2016
Vuoden alussa on hyvä hetki katsoa tulevaisuuteen ja tehdä ennusteita siitä, mitä tämä vuosi tuo tullessaan markkinoinnin kannalta. Ethän halua olla perässähiihtäjä, vaan edelläkävijä.
Vuoden alussa on hyvä hetki katsoa tulevaisuuteen ja tehdä ennusteita siitä, mitä tämä vuosi tuo tullessaan markkinoinnin kannalta. Ethän halua olla perässähiihtäjä, vaan edelläkävijä.
Oletko suunnitellut avaavasi kotisivut itsellesi tai yrityksellesi? Lue ensin tämä artikkeli.
Eikö yritykselläsi ole vielä Facebook-sivuja? Ei hätää, näillä ohjeilla voit tehdä sellaiset!
Vaikka yritykselläsi olisikin Facebookissa tuhansia tykkääjiä, ei se tarkoita, että kaikki tykkääjäsi näkisivät yrityksesi aikajanalle kirjoittamasi viestit. Tutkimusten mukaan vain noin 5-10% Facebook-sivun tykkääjistä näkee päivityksesi.